ROgift.ro(magazin de cadouri)

Profeţiile lui Isaiah

Isaiah 60:4: 4Ridică-ţi ochii împrejur, şi priveşte: toţi se strâng şi vin spre tine! Fiii tăi vin de departe, şi fiicele tale sunt purtate pe braţe.
Isaiah 60:8: 8Cine sunt aceia care zboară ca nişte nori, ca nişte porumbei spre porumbarul lor? (sunt evreii care dau buzna cu Boeing-uri de prin toata lumea spre tara sfanta)

Isaiah 60:10: 10 Fiii strainilor îţi vor zidi zidurile, şi împăraţii lor îţi vor sluji; căci te-am lovit în mânia Mea, dar, în îndurarea Mea, am milă de tine.
Isaiah 60:11: 11Porţile tale vor sta veşnic deschise, nu vor fi închise nici zi nici noapte, ca să lase să intre la tine bogăţia neamurilor, şi împăraţii lor cu alaiul lor (Condoliza cu Bush, si Rumsfeld vin des). Isaiah 60:12: 12Căci neamul şi împărăţia care nu-ţi vor sluji, vor pieri, şi neamurile acelea vor fi în totul nimicite (ruinate).
Isaiah 61:5 Străinii vor sta şi vă vor paşte turmele, şi fiii străinului vor fi plugarii şi vierii voştri.
In concluzie putem rezuma astfel cele scrie mai sus:

1. Evreii se vor intoarce dintre toate neamurile dusi pe umerii / bratele porumbeilor (cu avioanele de calatori) Isaiah 60:4,8
2. Cetatile lor vor fi recladite de fiii strainilor (printre care si români) (Isaiah 60:10)
3. Bogatiile neamurilor se vor scurge spre Ierusalim si imparatii pamantului vor veni cu alaiul lor sa slujeasca Ierusalimului (Isaiah 60:11)
4. Tarile care nu vor sluji si nu vor sprijini pe Israel si pe pe cei care ajuta Israelul vor ajunge ruina (Isaiah 60:12).
Deja Afganistanul, Irakul si Libanul sunt ruina (2006), s-ar putea sa urmeze curand Siria, Iran si altele.
Cyrus persanul a fost profetit cu numele de catre Isaiah cu 100 de ani inainte ca acesta sa se fi nascut, precum si faptul ca va conduce imperiul persan si va elibera pe evrei din robia babiloniana. Cyrus a distrus Babilonul intr-o zi, desi era o cetate uriasa, fiindca bratul D-lui era cu el, si el era unsul Sau.(vezi mai jos la Profetiile din Cartea lui Daniel).
Mai departe Isaiah spune:
Isaiah 63:5: Mă uitam împrejur, şi nu era nimeni să M-ajute, şi Mă îngrozeam, dar nu era cine să Mă sprijinească; atunci braţul Meu Mi-a fost într-ajutor, şi urgia mea M-a sprijinit! (zice D-zeu, programatorul Matrixului)
Isaiah:63:6 Am călcat astfel în picioare popoare în mânia Mea, le-am îmbătat în urgia Mea, şi le-am vărsat sângele pe pământ."
Isaiah 24:21 În ziua aceea, Domnul va pedepsi în cer oştirea de sus, iar pe pământ pe împăraţii pământului. (chiar si oamenii aflati in avioane sau nave cosmice care vor lupta impotriva Israelului vor fi nimiciti de Insusi D-zeu, fie ei si aflati in zbor prin vazduh).
Cum s-ar putea "traduce" acestea peste cateva sute de ani?
1. Europa si USA nu vor mai sprijini ca acum Israelul
2. Evreii vor creste mult in numar si putere economica / militara pe actuala locatie geografica (lui Avraam i se promite un teritoriu de la Nil pana la Eufrat, arabii mereu vor ataca, mereu vor pierde teritoriu, nu evreii vor ataca primii in razboaiele care vor urma).
3. La final multe popoare vor inconjura Israelul si Ierusalimul din invidie pentru bogatia / bunastarea lor (atunci se va implini Isaiah 63:15, insusi D-zeu se va arata si-i va nimici (nu pe evrei, ci pe ceilalti), atunci va fi a doua venire a lui Iisus, si rascumpararea celor care au crezut in Evanghelia Sa. Cei care vor inconjura Israelul atunci vor fi vrednici de pieire, fiindca dreptatea nu va fi cu ei. Nu uitati, D-zeu nu e numai iubire, e si drept, si mai e si Domnul Ostirilor, pe El nu-l poate invinge nici o armtata, fiindca El da si El ia puterea oricarei armate.

Profetii Apocalipsa

 

©Profetii